DROBNÉ AKTUALITY:
17.9.2013 - Rubrika "Voda a okolí" roztžena na více rubrik podle použitého typu plavidla.

3x DVS

22. července 2014 v 17:25 | Aleš |  Kanoe turistika
Jak už jsem zmińoval v jednom z článků a jak je hlavně na tomto blogu vidět, pěkně to psaní článků na blog flákám a zápisy se objevují s velkým zpožděním. Protože se nakupilo několik akcí, které nebyly popsány, rozhodl jsme se je spláchnout souhrnným článkem, protože všechny spojuje jediné - DVS.

Akce první - Otava
Otavu inzeroval Mirčus jako vodu spojenou s rejžováním zlata, ale nakonec hlavní rejžák Chobotničák svou zlatokopeckou část zrušil a tak zůstala ta vodácka. V pátek jsme se uložili ke spaní do kempu v Radešově a v sobotu nás čekala krásná část Otavy do Sušice. Voda sice po nedávných bouřkách již opadala, ale i tak byl stav pěkný a dalo se jet. S malým Honzíkem tohle bylo už moc blízko hrany, za kterou se zatím pouštět nechci, ale pořád v rámci možností OK. Druhý den jsme si dali stále pěkně tekoucí, ale o poznání klidnější úsek do Horažďovic.
Počasí bylo super, děti až překvapivě hodné, voda krásně zlatohnědá takže nebylo co více si od tohoto víkendu přát.

Akce druhá - Divoká Orlice
Na víkend nás pozval David na kolaudaci svého domu do Lochenic kousek za Hradcem Králové. Návštěvy u těchto přátel rádi spojujeme s nějakou říčkou v okolí a nebo naopak při splutí nějaké říčky v okolí se zkoušíme u nich zastavit. Nejinak tomu bylo i teď. Vody sice tento rok moc není, ale i tak dolní úseky Tiché a Divoké Orlice na raftu.cz svítily zeleně. Dlouho váhám, kterou dát. Lenka po loňské Úpě má silnou nedůvěru k těmto malým říčkám. Nakonec jsem zvolil Divokou Orlici z Čestic. Od vlaku je to k řece s lodí a Adélkou na zádech sice daleko, ale dát delší úsek řeky raději neriskuji. Nakonec se Divoká Orlice ukázala být pohodovou. Krom jednoho stromu přes, který jsme se přešoupali a asi dvou mělkých míst, kde jsem musel vystoupit do vody bez problémů. Takže příště nás čeká Tichá Orlice a pak můžeme postupovat proti jejich proudu dál a dál, takže se s Davidem a jeho rodinou asi ještě uvidíme.

Akce třetí - Berounka napotřetí
Na Berounku jsme se chystali před akcí už dvakrát. Poprvé když zde kamarád pořádal těhotenský výlet se svou paní, kterého jsme se nakonec nezůčastnili. Následně jsme se sem chystali jako náhradu za zrušenou akci v Německu, ale Adélčina horečka rozhodla, že opět nevyrazíme. Nakonec jsem si tedy vzal dovolenou a vyjeli jsme uprostřed týdne neb blízké víkendy již byly obsazené jinými akcemi.

Ubytování volíme v kempu Ahoj ve Sryjích a volba to byla dobrá. První den jedeme krátký úsek (6km) ze Zvíkovce do kempu. Po příjezdu sedám na kolo a jedu pro auto do Zvíkovce. Naštěstí na kole se víc můžu držet řeky a nenajedu toho tolik co autem. Ale i tak absolvuji jedno drsné stoupání od Zbirožského potoka jen proto, abych zase sjel do Zvíkovce. Při funění do kopce nechápu jak jsem kdysi na téhle těžcé plečce mohl jezdit. Hrozný kolo, ale na pendlení na vodě dostačující a svou vahou zloděje odrazující. Odpoledne ještě jdeme na procházku zakončenou zmrzlinou.
Přes noc se kupodivu dává do deště, což nereflektuje ani aktuální předpověď, kde na nás září piktogram sluníčka s malinkým mráčkem. Ale jak déšť slábne, převážím auto do Višňové a vracím se opět na kole. Teď je to podél řeky takže pohoda. Na vodu vyrážíme za lehkého deště, ale než dojedeme do Višňové je vedro. Opět obě děti byly v rámci možností hodné, počasí až na překvapivý déšť dobré, takže to za to propálení dvou dnů dovolené rozhodně stálo.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.