DROBNÉ AKTUALITY:
17.9.2013 - Rubrika "Voda a okolí" roztžena na více rubrik podle použitého typu plavidla.

Červen 2012

Cesta do Pekla

30. června 2012 v 16:47 | Aleš |  Výlety
Slibované jasno a tropická vedra jsme se rozhodli strávit v Máchově kraji. Volba padla na místo, které mám v merku už delší dobu. A sice údolí Peklo. Tak se nazývá údolí Robečského potoka mezi Zahrádkami a Českou Lípou. Potok tu zaplavuje nivu sevřenou v údolí lemovaném pískovcovými skalami. I pro laika krásná přírodní zajímavost, natož pro nějakého kytkologa.

Rokytce naproti II.

27. června 2012 v 20:36 | Aleš |  MTB
Po dvou letech jsem opět podlehl pokušení zorganizovat popracovní výlet k prameni Rokytky. Před dvěmi lety to byla povedená akce. Poslal jsem pozvánku a čekal, kdo se chytne. Po odložení ze společenských, zdravotních a meterologických důvodů akce konečně klapla a v půl čtvrté vyrážíme od firmy. Účast je hojná - Radek, Milan, cykloaktivista Petr, Seladon, Kero, Zdenda Č. a nesmrtelný Mongol Roman co absenci helmy nahrazuje o to agresivnější jízdou zejména ve sjezdech.

USK Roztoky

23. června 2012 v 20:04 | Aleš |  Kajak divočák
Kamarád Libor nás pozval na jakési soustředění skautů na kánále v Roztokách u Křivoklátu. Protože jsem se dočetl, že kanál je obtížnosti WW II napadlo mě, že to bude ideální terén pro Lenku na rozježdění po delší odmlce.

Voda pro pankáče (nultá akce)

17. června 2012 v 16:20 | Aleš |  Kanoe turistika
Pro nultou akci z nového seriálu akcí na vodě (Voda pro pankáče) jsme vybrali Labe pod Týncem nad Labem. Chtěli jsme si projet zdejší mrtvá ramena a vyzkoušet jak po měsíci Adélka dozrála na vodácké akce. Celkem jsme napádlovali nějakých 7,5 kilometru. Respektive jsem to napádloval já, protože Adélka seděla v manduce a tak Lenka pádlovat nemohla.

Pádluj o 106

10. června 2012 v 15:11 | Aleš |  Mořský kajak
... tak se nazývá seakajakářský maraton na 106 km, který pořádá Ondra z Liberce. Letos se jel druhý ročník. Nultého ročníku jsem se nezůčastnil protože se konal ve všední den a prvního už ani nevím proč. Druhý ročník, této akce jsem si tedy nemohl nechat ujít. Abych nejel sám zlákal jsem na tuto projížďku na lodičkách ještě Dvořkina. Také abych neměl tendence z účasti na akci vycouvat, zavázal jsem se věnovat 10 kč za každý ujetý kilometr Sportovnímu klubu vozíčkářů.