DROBNÉ AKTUALITY:
17.9.2013 - Rubrika "Voda a okolí" roztžena na více rubrik podle použitého typu plavidla.

Duben 2011

Minivideo z průrvy Dunaje

29. dubna 2011 v 8:08 | Aleš |  Videotvorba

A je to tady, už je i video z Dunaje. Je opravdu kraťoučké, ale vzhledem k tomu, že jsme na Dunaji jeli jen 6 km se není co této krátké stopáži divit. Přeji přijemný divácký zážitek.

Krátký klip z řeky Ticino

28. dubna 2011 v 6:57 | Aleš |  Videotvorba

Celkem rychle po návratu jsem zbouchal do kupy video z Ticina. Už dávno se nesnažím o nějaké velké umění, tak jen vystříhám nepovedené záběry, trochu to proberu, plácnu pod to nějakou muziku a je to. Vím o tom, takže věční kritikové všeho a všech si můžou ušetřit práci. na YouTubu mi opět ztlumili zvuk, takže zde uvádím pouze odkaz na Video na Vimeu.
Video z Dunajského průlomu bude snad brzo.

Akce Ticino + Průlom Dunaje

26. dubna 2011 v 19:14 | Aleš |  Kanoe turistika
Po celonoční jízdě stojíme na břehu řeky Ticino. Řeky, která svoji pouť začíná ve Švýcarsku, aby později spojila v Itálii své vody s Pádem. Pro naše dvoudenní splutí jsme zvolili úsek od Ponte di Turbigo až do Pávie. Už teď je, ale jasné, že až do Pávie to nebude a tak konec zvolíme operativně.

Lužnice a Vltava aneb testování Červenáčka

17. dubna 2011 v 19:28 | Aleš |  Kanoe turistika
V pátek jsme naší rodinnou flotilu rozšířili o další plavidlo a k zelenému Lilku a žlutému Hossovi přibyl červený Scout od Gumotexu zvaný červenáček. Autobusem jsme ho nejprve přemístili z nejlepšího vodáckého obchodu domů a ihned jsem se ho rozhodl cvičně nafouknout. Rozbaluji rozbaluji a říkam si, je ta loď tak velká nebo náš byt tak malej?

Trasa 31. - Z Kouřimi na jih

11. dubna 2011 v 17:53 | Aleš |  MTB
Slunce nás opět vytáhlo na kolo. Bohužel slunečno bylo doprovázené silným větrem a tak otevřená místa v krajině byla občas prosta radosti a museli jsme šlapat i z kopce. Trasa, kterou jsme si projeli byla však vcelku pěkná. Dala by se rozdělit na tři různé třetiny, každá s jiným charakterem.

Trasa 30. - Mezi Týncem a Přeloučí

3. dubna 2011 v 17:28 | Aleš |  MTB
Všude v Čechách padají teplotní rekordy, tak je ideální čas vyrazit na nějaký výlet na kole. Původně byla snaha zlákat Dvořkina na Otavu z Čeňkárny, ale bohužel odolal. Okopírovali jsme tedy kus mapy Polabí, zastrčili jej do kapsy a vyrazili směr Týnec nad Labem.

Spojená Orlice

2. dubna 2011 v 18:53 | Aleš |  Kajak divočák
Konečně přišel čas otevřít letošní vodáckou sezónu. V první řadě se nabízelo sjetí Doubravy, kde se dnes pořádá tradiční odemykání. Lenku však odrazuje předpokládaná velká účast a obecně množství lidí. Cílem se tak stává již jednou připravovaná Orlice.