DROBNÉ AKTUALITY:
17.9.2013 - Rubrika "Voda a okolí" roztžena na více rubrik podle použitého typu plavidla.

Trasa 1. - Ze sídliště Tvarožník (rozuměj Rohožník) údolíčkem až k Jevanským lesům

11. února 2008 v 10:49 | Já |  MTB
V neděli jsme s Lenkou naprostou náhodou (zapomněl jsem vzít mapu) objevili pěknou spojku, která propojuje východní okraj Prahy s mým domácím terénem na chajdě. (viz článek Domácí terény 1.) Sice velká část vede po silnicích, kterým se jinak vyhýbám jako čert kříži, ale i tak se nám líbila. A hlavně, byla až na malé vyjímky sjízdná pro lenčino trekové kolo. Na konci trasy nás čekal guláš a pak jsme si trasu projeli ještě jednou v opačném směru.
Délka: 17km (jen jedna cesta)
Převýšení: 280 m (v popisovaném směru)
Začínáme na Tvarožníku (Rohožníku) a jako první bereme červenou značku. Přejíždíme Výmolu po starém kamenném mostku a po polní cestou stoupáme k silnici na okraji Dobročovic. Zde se bohužel napojujeme na silnici a jedeme až do Škvorce. Zde přejíždíme na žlutou značku a začíná asi to nejkrásnější co na této trase je - cesta stoupá zalesněným údolím, které bych zde ani nečekal. Projíždíme kolem rybníčku.
Míjíme pamatník Svatopluka Čecha a stoupáme výše údolím. Až na jedno místo je cesta dobrá a sjízdná pro obě naše kola.
Později však cesta opouští dobrou cestu na pravém břehu vysoko nad potokem, prochází brodem a stoupá k silnici a ní dosahuje Doubek a dále ještě západní okraj Babic.
Pak opět vjíždíme do lesa rozbahněnou cestou a dojíždíme k silnici na okraji Mukařova. Do Svojetic na chajdu pohodlně vyšlapeme již po silnici.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.